Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Αγάπη...


Μετρησα τα αστρα του ουρανου
και ελειπε μονο ένα
και τοτε εψαξα στη γη
και βρηκα αγαπη μου εσενα.

Όταν μου λες το σ' αγαπω
δεν λεγεται η χαρα μου
γινομαι αετος στον ουρανο
και εσυ εισαι τα φτερα μου.

Χωρις εσενα η ζωη
τιποτα δεν αξιζει
μοιαζει μΆ αστερι σκοτεινο
την νυχτα δεν φωτιζει.

Αγαπη είναι να αγαπας
αγαπη είναι να λιωνεις
αγαπη είναι να πονας
χωρις να μετανιωνεις.

Κοιμαμαι και ονειρευομαι
που σε φιλαω στο στομα
ξυπναω και νιωθω τη μυρωδια
στο στομα μου ακομα.

Ο ερωτας κοριτσι μου
δεν είναι παιχνιδακι
είναι αρρωστια δυνατη
και ΅χει πολύ φαρμακι.

Μετρησα τα αστρα του ουρανου
και ελειπε μονο ένα
και τοτε εψαξα στη γη
και βρηκα αγαπη μου εσενα.

Όταν μου λες το σ' αγαπω
δεν λεγεται η χαρα μου
γινομαι αετος στον ουρανο
και εσυ εισαι τα φτερα μου.

Χωρις εσενα η ζωη
τιποτα δεν αξιζει
μοιαζει μΆ αστερι σκοτεινο
την νυχτα δεν φωτιζει.

Αγαπη είναι να αγαπας
αγαπη είναι να λιωνεις
αγαπη είναι να πονας
χωρις να μετανιωνεις.

Κοιμαμαι και ονειρευομαι
που σε φιλαω στο στομα
ξυπναω και νιωθω τη μυρωδια
στο στομα μου ακομα.

Ο ερωτας κοριτσι μου
δεν είναι παιχνιδακι
είναι αρρωστια δυνατη
και ΅χει πολύ φαρμακι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου